Dodany: 2013-01-15 14:19:56

 

Funkcje reklamy – edukacyjna, informacyjna, konkurencyjnaWśród wieli funkcji, które dziś określane są jako funkcje reklamy można wyróżnić te, które bardziej i częściej rzeczywiście maja miejsce i te pomału zamierające. Agencja reklamowa olsztyn uważa, że najważniejszą funkcją reklamy zawsze będzie funkcja konkurencyjna, czyli takie prezentowanie jakiegoś produktu, by konkurencja była w tej reklamie ukazana choć niekoniecznie wprost bez używania nazw , podawania szczegółów.

 

Funkcje reklamy to również funkcja informacyjna i edukacyjna, czyli te funkcje zamierające. Dziś nie stawia się już tak na wpajanie pewnych zagadnień związanych z produktami, nie tłumaczy się w reklamie klientowi, że proszek służy do prania, ale skupia się bardziej na informowaniu, co daje ten proszek, jakim jest i jakie są jego zalety i działania i dlaczego tak skuteczne. Tu wkracza więc funkcja reklamy informacyjna, nie zaś edukacyjna.

 

Agencja reklamowa olsztyn uważa, że informacje o produkcie są dziś ukrywane bardzo często pod wartościującą informacją na temat nie tylko samego produktu, ale u konkretnych jego cech, które wartościują dany produkt. Agencja reklamowa olsztyn uważa, że to co dziś w reklamie i jej funkcji najważniejsze to skusić i przyciągnąć, nie poinformować, bo to za mało przy tak obleganym rynku..

Nick: