Dodany: 2013-01-15 14:30:07

 

Funkcje reklamy – manipulacyjna, zachęcająca, przypominająca To, że wielu z nas często mówi, że telewizja, czy nadawcy nami manipulują to nie tylko nasze przeczucie, ale i szczera prawda. Jak się okazuje - takie manipulowanie faktami, ale i tym co jest przedstawione w danym przekazie reklamowym – to jedna z podstawowych funkcji reklamy.

 

To właśnie lekkie manipulowanie symbolami, czy stereotypami, a także przekonaniami istniejącymi gdzieś w świadomości ludzi – wykorzystywane jest w funkcji manipulacyjnej reklamy. To jednak nie jedyna funkcja – twierdzi agencja reklamowa olsztyn. Agencja reklamowa olsztyn twierdzi, że zachęcająca funkcja powinna górowac nad tym, czym jest sama manipulacja, a więc staramy się najpierw zachęcić klienta oferując mu korzyści płynące z posiadania danego produktu, zanim zaczniemy manipulować stereotypem, czy nakładaniem ram istniejących w społeczeństwie.

 

Ważną funkcją jest również funkcja przypominająca, która musi być stosowana przede wszystkim przez tych właścicieli marek, czy produktów, które są już znane, które mają już określoną rzesze klientów i pozycję na rynku, jednak co jakiś czas, aby nie wypaść z obiegu należy rozpocząć proces przypominania o sobie, co jest bardzo ważnym elementem każdej polityki związanej z produktem i marką. Agencja reklamowa olsztyn twierdzi, że doskonałym przykładem marki, która musi o sobie przypominać jest na przykład coca cola, która jest produktem nie tylko dobrze znanym, ale i bardzo dobrze sprzedawanym , ale mimo to inwestuje duże pieniądze w reklamę, by nikt o tej marce nie zapomniał, byśmy my klienci wiedzieli, że wciąż za nami podąża i jest z nami na co dzień.

Nick: